Bungendore en paardrijden - Reisverslag uit Bungendore, Australië van Arjan en Sanne Brink/Dijks - WaarBenJij.nu Bungendore en paardrijden - Reisverslag uit Bungendore, Australië van Arjan en Sanne Brink/Dijks - WaarBenJij.nu

Bungendore en paardrijden

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Sanne

27 Oktober 2014 | Australië, Bungendore

en we zijn weer terug waar we begonnen zijn, Bungendore.

Zaterdag had Mick een bbq georganiseerd voor vrienden en ons, erg gezellig. Lunch en diner bbq gehad... :)

zondag naar een rodeo geweest. Het was erg warm en er was weinig schaduw. Ondanks dat hebben we een leuke dag gehad. De rodeo was heel bijzonder om een keer meegemaakt te hebben, ik had het nooit zo op rodeo's omdat ik altijd dacht dat ze met kleine tasers de paarden en stieren wild maakten, maar dit ging gelukkig wel vriendelijk (het klinkt raar, maar vriendelijker dan met tasers laat ik het zo maar zeggen), ze kregen een band erg strak getrokken in de flanken, maar zodra de 'cowboy' eraf was werd deze band zo snel mogelijk ook weer los gemaakt.
Een hele happening daar, ook erg leuk om daar mensen te kijken :p

maandag zelf de cowboy uitgehangen. Samen met Lianne paard gereden. Lianne rijdt af en toe op paarden van ' oudere' mensen en ik mocht ook mee een ritje maken. De eigenaresse ging met ons mee. Ik kreeg paardje/pony Kitarly toegewezen. Een erg lief, klein en pittig ponytje. zo'n schatje. (maar natuurlijk niet zo schattig als mijn eigen lieve ondeugende paardjes ;) ) we hebben lekker door de landerijen gereden, erg mcleod's daughters haha. Sinds een maand weer op het paard en dan direct een rit van zo'n 2 1/2 'a 3uur gemaakt. een super ervaring!

  • 27 Oktober 2014 - 20:57

    Heleen:

    En, spierpijn gekregen van het paardrijden of niet? Ik heb laatst een half uurtje op Klaasje gereden, had er weinig last van, maar hardlopen is toch leuker. De eerste vier hardlooptrainingen heb ik alweer achter de rug!

    Geniet nog even van jullie laatste dagen daar!

  • 27 Oktober 2014 - 21:11

    Agnes:

    Leuk!!! Jij en Lianne samen op de paardjes! Kom nu maar weer naar huis hoor, jullie hebben nu wel genoeg beleefd daar :-) Alvast een hele goede terugreis en tot gauw XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arjan en Sanne

Actief sinds 22 Sept. 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 7891

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2014 - 29 Oktober 2014

aussi

Landen bezocht: