The blue mountains, Katoomba - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Arjan en Sanne Brink/Dijks - WaarBenJij.nu The blue mountains, Katoomba - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Arjan en Sanne Brink/Dijks - WaarBenJij.nu

The blue mountains, Katoomba

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Sanne

18 Oktober 2014 | Australië, Katoomba

We hebben een huis gehuurd in Katoomba. Erg kitcherig, maar erg leuk en knus. Alleen de douche is drie keer niks, want als je gedoucht hebt moet je de gehele badkamer dweilen :( en het warme water is erg gauw op... Maar verder een super huisje.

Gisteren even gauw de omgeving verkend en de three Sisters bekeken (drie bergen naast elkaar).

Vandaag samen met Arjan en Lianne een wandeling van 5uur gemaakt door het mooie gebied van de blue mountains. Na 5uur denk je echt heel wat kilometers te hebben gelopen, maar het waren HEEL VEEL trappetjes waar we naar boven en naar beneden moesten klimmen. Sommige trappetjes waren van metaal, maar de meeste trappetjes waren van rotsen of hout.
Wat een mooie omgeving. Heel veel watervallen gezien. Over erg smalle weggetjes gelopen, waar we dan ook af en toe nog eens tegenliggers tegen kwamen. Een hele mooie ervaring.
Maar het gevoel in de beentjes na 5 uur is iets minder... Maar dat moeten we er dan maar voor over hebben gehad :)
Morgen een rustig dagje, gaan we met een treintje (de steilste van de wereld :s ) door de blue mountains en maandag gaan we verder reizen naar de Central coast, naar Woy Woy :)

• 19 Oktober 2014 - 00:46

Leo:

hebben jullie de Bell birds gehoord in THE blue mountains?

• 21 Oktober 2014 - 18:51

Agnes:

Wow, wat ewn mooie foto's! Wat een belevenissen...... wat een onvergetelijke reis voor jullie!