Central coast macmasters beach - Reisverslag uit Central Coast, Australië van Arjan en Sanne Brink/Dijks - WaarBenJij.nu Central coast macmasters beach - Reisverslag uit Central Coast, Australië van Arjan en Sanne Brink/Dijks - WaarBenJij.nu

Central coast macmasters beach

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Sanne

21 Oktober 2014 | Australië, Central Coast

Van de blue mountains naar Macmasters beach, central coast.

Na ongeveer 3uur rijden, zijn we aangekomen in Macmasters beach. Hier hebben we een 10 persoons Vila gehuurd met zwembad en jacuzzi.
Het weer is niet zo geweldig, regenachtig en rond de 20 graden. Maar het huis is erg mooi, luxe en enorm! Arjan en ik hebben de mooiste slaapkamer ingepikt met uitzicht op de zee.
Ondanks dat het niet erg warm was, moest er toch gezwommen worden, want we hebben nu eenmaal een zwembad tot onze beschikking.

De dag erna zijn we naar een reptile parc geweest. Een klein schalig particulier dierentuintje. De dieren die we nog niet in het wild hadden gezien hebben we daar kunnen zien. O.a. Wombats, dingo's, cassowary, tasmanian devils, alligators, krokodillen en nog veel meer.
Erg gaaf!
En we hebben van alles geaaid, koala's, kangoeroes, aligators, hagedissen en slangen.
Spannend!! Maar erg bijzonder

Nog even lekker langs het strand gewandeld, het waaide behoorlijk, veel kwallen op het strand.

Morgen zou het ongeveer 30graden worden, dan gaan we lekker een dagje zwembad hangen en lekker barbecuen

• 21 Oktober 2014 - 17:15

Opa En Oma Alberts:

We genieten heel erg van jullie mooie avonturen, want een groot avontuur is het wel!
    Heb je het gemberbier al geprobeerd? Nog veel plezier met elkaar. Opa

• 21 Oktober 2014 - 18:54

Agnes:

Heerlijk...... is het zwembadhangen gelukt? Met zon?

• 22 Oktober 2014 - 10:35

Heleen En Erik:

En na het aaien van de alligators hebben jullie al je vingers nog? Stoer, hoor! Geniet van het lekkere weer daar, hier is het herfstweer :(... Hopelijk klaart het nog wat op vandaag zodat we nog even kunnen wandelen!