camden en burragorang - Reisverslag uit Burragorang, Australië van Arjan en Sanne Brink/Dijks - WaarBenJij.nu camden en burragorang - Reisverslag uit Burragorang, Australië van Arjan en Sanne Brink/Dijks - WaarBenJij.nu

camden en burragorang

Door: sanne

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Sanne

12 Oktober 2014 | Australië, Burragorang

Dit weekend verbleven we bij de ouders van Mick. Zij wonen ongeveer twee uur rijden vanaf bungendore. Onderweg zijn we gestopt bij een mega schaap the big merino. Hierbij was een winkeltje waar van alles te koop was wat gemaakt was van merino wol.
Bij Mick zijn ouders was het erg fijn. Erg gastvrij!! S avonds lekker gebbqed en s ochtends ook weer, bbq breakfast :p
Even lekker geshopd in Camden, veel voorjaarsmode weer :)
De ouders van Mick wilde ons een erg mooie omgeving laten zien, dit was op een half uur rijden afstand van Camden.
burragorang, iets ten zuiden van de blue Mountains. Erg indrukwekkend super mooi. Het meer daar wordt gebruikt voor drinkwater. Erg helder blauw. Je mag hier ook niet zwemmen of varen. In dit gebied heb je ook veel grotevvleesetende hagedisachtige dieren, deze hebben we niet gezien. Mick vertelde dat mensen tijdens een picknick beroofd werden door deze dieren haha.

Morgen vliegen we naar Port Douglas, heb er erg veel zin in!!

• 12 Oktober 2014 - 20:23

Nynke:

Hey,, mooie verhalen en mooie foto's ben zo mijn dag op het werk snel doorgekomen. (erg rustig op zondag)
    maar een BBQ breakfast, vond Arjan vast niet erg :p.
    Ik kreeg nog een berichtje van mijn moeder dat ze de foto's ook erg mooi vond en moest er bij zeggen dat het daar mooier is dan waar cris zit, daar is niet zoveel groen. Ze wou via Facebook reageren maar dan kon niet, ze had een link gekregen nadat ik de foto's op Facebook had geliked. Heb haar ook maar even deze site gegeven dus mss dat je nog een berichtje van haar krijgt.
    Het weer hier hoef je iig niet te missen is echt bagger haha. Verder gebeurt hier niet zo heel veel bijzonders in de omgeving. Dus je mist niets.
    Heel veel plezier op jullie cruise, en met de rest van de vakantie, gaat echt snel voorbij of niet?

Tot snel. Dikke kus nynke