de vliegreis gehad - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Arjan en Sanne Brink/Dijks - WaarBenJij.nu de vliegreis gehad - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Arjan en Sanne Brink/Dijks - WaarBenJij.nu

de vliegreis gehad

Door: sanne

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Sanne

02 Oktober 2014 | Hong Kong, Hong Kong

Nou we safely landed on Hong Kong

Dat was een lange zit zeg...
4films gekeken, stukje uit een boek gelezen, gecandy crushed (2levels verder gekomen haha) en een poging tot slapen gedaan maar dat is mislukt...

Nog 2uur dan weer verder naar Sydney proberen of we dan wel beetje kunnen slapen :)

Gelukkig hadden we in het tweede vliegtuig iets meer beenruimte echt zo fijn! (Voor Arjan met zijn lange benen)

Raar, eigenlijk we vertrokken rond 13uur s middags en voor je het weet is het buiten donker en de plaatselijke tijd waar we op dat moment vlogen, nacht. Voor ons gevoel om 4uur s middags al nacht.....
En in het ene gedeelte is het licht en een paar minuten later is het donker..
Wel weer mooi om te zien :)

We hadden ons helemaal ingesteld op kruisverhoren en dat we de koffers binnenste buiten moesten laten zien in Sydney, wij kijken te vaak border securety haha, maar dat viel mee we konden direct door lopen naar buiten...
En daar stonden Mick en Lianne ons op te wachten :)
Super fijn ze weer te zien na bijna twee jaar...

In de auto was het ongeveer nog 3uur naar Bungadore toe.onderweg een levende skippy gezien (tussen meerdere doodgereden skippies)
Achteraf bleek Lianne die voor ons aan reed de skippy te hebben aangereden, was een grote klap geweest, maar konden gewoon doorrijden en skippy sprong nog lang en gelukkig rond :p

Bij Lianne en Mick hun mooie huis bekeken en de lieve mooie honden ontmoet.

Ons slaapplekje maar ingericht en nu proberen in het ritme hier te komen.
Heb op dit moment geen idee welke dag het is en hoelaat het ongeveer in Nederland is... (Lang leve de Appjes met verschillende tijdsklokken)

• 02 Oktober 2014 - 10:56

Alice:

Ik heb jullie helemaal gevolgd op flightAware. Geweldig. Ben zo benieuwd naar jullie ervaring in het vliegtuig. Nu ik dit schrijf moeten jullie nog een uurtje vliegen. Geniet van het moment om Lianne en Mick weer te zien. Xx

• 02 Oktober 2014 - 20:55

Sanne:

Super te lezen dat jullie veilig zijn geland. Ik wacht op de volgende berichten!! Kus

• 03 Oktober 2014 - 06:10

Linda:

Leuk dit te lezen ik ga jullie zeker volgen
    Ik zal kyra zeggen dat haar familie gevonden is ;)

• 03 Oktober 2014 - 18:45

Agnes:

Hé wereldreizigers, fijn dat alles zo goed is verlopen en dat jullie weer met beide beentjes op de grond staan! Geweldig om Lianne en Mick weer te zien. Nou, kom maar op met al je mooie verhalen en foto's. Wij volgen alles op de voet! :-) Dag Dag xx

• 05 Oktober 2014 - 20:24

Dialysezuster B.:

Hey luitjes
    Mooi dat alles goed is verlopen en nu maar lekker genieten van alles wat komen gaat! FOTO`S!!!!
    Groetjes zuster B

• 06 Oktober 2014 - 01:07

Yvonne En Thijs:

Hoi daar in Australia,

De werkpaardjes groeten jullie vanuit de nachtdienst. Maak er een mooie trip van en we zijn blij dat de vliegreis althans goed is verlopen.

Yvonne en Thijs